Kommunikation med kunden i centrum
I CX afdelingen brænder vi for at kunderne er virksomhedens vigtigste aktiver. Samtidig ved vi at for at skabe en fremragende kundeoplevelse, skal medarbejderne også have gode værktøjer og mulighed for at arbejde.
Vores eksperter samarbejder med vores kunder, for at finde skræddersyede løsninger til effektiv og omkostningsoptimeret interaktionsstyring, med kundeoplevelsen i centrum og for at sikre smidige og problemfri kunderejser gennem cloud kontaktcenterplatforme, AI, bots, integrationer og meget mere.
Hos os får du mulighed for at arbejde både bredt og dybt indenfor CX området - uanset om du er teknisk specialist, projektleder, konsulent eller sælger. Vores arbejdskultur er præget af vores kerneværdier: Engagement, Kundefokus, Inkluderende samarbejde og Frihed under ansvar.
Hvis du deler vores passion for at udvikle kundecentrerede oplevelser, arbejder bedst som hold, og ønsker at være en del af Nordens førende leverandør inden for Customer Experience, er du velkommen til at ansøge hos Advania og deltage i vores spændende rejse!
🦸♀️Specialister
Vi har specialiseret os i salg, implementering og support af Customer Experience-løsninger og er Nordens største CX hus.
🥇Ledande teknologi
Vi tilbyder førsteklasses cloud-baserede løsninger til Customer Experience (CX) og Contact Centre, hvor kundetilfredshed er vores højeste prioritet.
☁️Cloudløsninger
Vores løsninger tilbydes som en smidig service, der gør det muligt for virksomheder hurtigt at komme i gang med færdige applikationer og integrationer. Derudover kan antallet af abonnementer nemt tilpasses over tid for at imødekomme virksomhedens behov.
🫱🏼🫲🏼Vores partnere
Genesys og Cisco