Vi giver kunderne daglig assistance
Vi giver kunderne det personlige touch, hvor vi ikke blot er en IT-afdeling men kundernes nære partner der forstår kundernes forretning og dagligt sørger for at brugerne hurtigt og nemt får løst alle IT-udfordringer.
Vi er den daglige kontaktflade for alle kundernes brugere, der ved at hjælpen kun er et kald væk. Vi arbejder dagligt på at forbedre brugernes oplevelse når de kontakter Advania og med stor fokus på fællesskab og forståelse sørger vi for en problemfri hverdag.
Vi tilbyder brugerne den nære kontakt og tilgængelighed der har fokus på at løse udfordringer nu og fremover.
I vores team vil du arbejde med dedikerede professionelle der har kundens ve og vel i fokus. Et fællesskab der samarbejder og dagligt sparrer med kunderne og hinanden - med det mål at sørge for at kunderne er fremtidssikrede og udnytter teknologiernes potentiale til fulde.
Vi fokuserer på nærvær og tillid
- nærvær til kunderne, så de ved at vi forstår dem og deres udfordringer
- nærvær til kollegaerne, så hjælp altid er til stede og sammenholdet er i fokus
- tillid så kunderne ved at vi altid har deres ve og vel for øje
- tillid til kollegaerne, så du ved at vi alle har samme mål